Tarmo–yrittäjäpeli alkaa näin:
Olet saanut sähköpostia mysteeriseltä €:lta.
”Saanen esitellä teille Tarmon. Tarmo on lapsinero ja idearikas tyyppi, joka keksii usein luovia ja uniikkeja ratkaisuja eri tilanteisiin. Hän pitää itseään hyvänä keksijänä. Tarmo on tähän mennessä onnistunut kehittämään 1-2 mullistavaa keksintöä. Olen auttanut Tarmoa keksintöjen kanssa, mutta nyt hän tarvitsee teidän apuanne.”
Tarmo-yrittäjyyspeli on osa Seitsemän sisarusta -pelien kokonaisuutta. Tarinallisissa pelikokonaisuuksissa yhdistyvät pedagogiikka, tarinat ja pelaaminen. Seitsemän sisarusta on tehty tukemaan laaja-alaisen osaamisen taitojen opetusta ja tuomaan tulevaisuuden taitoja tutuiksi oppilaille. Pelit on tehty Päijät-Hämeen sivistyspalvelujen seudullisen kehittämisen tutoropettajaverkostossa.